:)

Då var det fredag igen och tjena vilket härligt väder, humöret är på topp och det är inte mycket alls som käns fel just nu! Det skulle väl vara en bok på engelska som ligger och väntar på mig i så fall. Men har ju hela lovet på mig :) Har väldigt mycket att se fram mot nu och det är väl ungefär fest, fest, fest som står på schemat. Himlans skoj!
Har suttit ute i solen idag :D eftersom man slutar halv tolv på fredagar så hinner man med en hel del :) Nu har jag till exempel varit ute och kört bil, bland annat till Anderstorp och hälsat på pappa på jobbet en sväng och en runda runt i Gislaved. Det går bra nu, kör ju som om jag inte har gjort något annat! ;)
Ikväll serveras det grillat kött i huset á la Larssons. Snacka om att det är bland det godaste som finns! Troligtvis för att man mest gör det på sommaren och sommaren är på väg nu, göttgöttgött!!
Helgen blir ganska lugn ser det ut som, imorgon ska jag på middag hos nadja och dom ska förfesta lite där, det ska bli trevligt :). Jag tror dock att jag ska ta det lugnt denna helgen, och festa gärnat den 9:onde istället ;D Nu ska jag skynda på maten lite för jag är hungrig! :D ha en bra kväll mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0