jenny=bäst

Idag hade jag tänkt att publicera några av alla roliga saker som rör sig runt jenny, saker som hon har sagt och gjort. Det är tur vi har jenny då hon alltid fixar oss ett gott skratt!

I jennys almanacka: Skulle jobbat, men bytte med emilia.

Jenny: har du någon laddare i bilen?
Catrin: jag har bara ericsson laddare, har du ericsson?
Jenny; aaah... eller.. sony

Nina: Jenny, vad är stockholms huvudstad?
jenny: är inte det helsingborg?

Jenny pekar på afrika och frågar: är det här island eller?

och så har vi ett citat som slår allt och alla, men det kan jag tyvärr inte publicera här. ;P

Kommentarer
Postat av: Nina

Det var jag som frågade huvudstaden! ;) så det tycker jag att du borde ändra haha!

2009-04-09 @ 15:47:41
Postat av: alnäs

hahaha den första kommentaren är ju lätt bäst! "skulle jobbat med bytte med emilia"hahahaha

2009-04-09 @ 15:51:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0