påskafton!

Vaknade efter ha sovit i tolv timmar, haha. Så jag var nog väldigt trött igår. Dagen har varit solig och jag har varit ute typ hela tiden. Så vad händer då ikväll? Planen var att åka till halmstad med hanna och erica, men nadja och becca skulle inte dit och jag kommer nog inte in någonstans heller så inget halmstad inte. Grillkväll? JA tack, men becca och nadja skulle på annan grillkväll och nu är man alone.. Haha. Eller nej, inte helt alone för min mimmi har inte heller något att göra så det blir väl mys med henne eller något. Men grillkväll med lite dricka hade inte suttit fel, inte alls faktist!
Och så vill jag bara säga, sluta spela mammas lilla ängel, skenet bedrar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0