snyggt jobbat !

Jag, mikaela,micken,miklos eller vad ni nu kallar mig, har idag skrivit historia!! Hon har nämnligen läst ut en bok! JA, ni läste rätt, en hel bok. Känner mig riktigt stolt över mig själv. Boken var inte speciellt lång och helt ok intressant, men förstår fortfarande inte nöjet i att läsa en bok? Det finns ju så många andra roligare saker man kan göra.
Nä, även fast jag vill kunna säga att jag tycker om att läsa så skulle det vara en fet lögn om jag tex precis just nu skulle kläcka ur mig något sådant. Jag hittar aldrig ro till att läsa och när jag väl börjar så kommer jag på mig själv efter en sida att jag har suttit och tänkt på massa annat och inte alls lagt märke till vad jag har läst, vilket leder till att man får läsa om sidan igen. Det värsta är när det här upprepas sådär 2-3 gånger, och det är väl ungefär där jag ger upp, slänger boken på bordet och trycker på tv:n. Det är helt enkelt inte min grej! ;P
God natt!


Kommentarer
Postat av: johanna

jag är STOLT över dig micklos! men jag som är en bokälskare och bokslukare känner på mig att du ännu inte läst Rätt bok...haha

2009-04-03 @ 15:18:27
URL: http://larsosnjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0