tvåboll

Idag har varit en soft dag, vi har bland annat provat klasströjor till trean. Efter skolan satte jag mig ute i solen och brände på lite, lyckades somna, vilket var ganska gött. Ikväll är det hemlisfixardax men innan det är det träningsdags, och jag tror nästan att det blir en avgörande Tvåbollsfajt. För er som inte känner er så hemma på volleybollfronten så är det en uppvärmingsgrej och som man kanske förstår så spelar man vanlig volleyboll fast med två bollar som är igång samtidigt. Vinnarinstinkt som vi har i laget så går alla självklart in helhjärtat för att vinna det här, även om det så ska behövas ta till lite fusk, vilket inte brukar funka så bra. För det första så blir det ett jävla liv på alla, haha, och för det andra så har vi Bo som dommare, men de flesta försöker iaf, speciellt Läniknen ;) haha.. Mycket roligt spel. Ha en bra kväll gott folk!

Kommentarer
Postat av: johanna

jag grämer mig fortfarande över förlusten!

2009-04-16 @ 22:03:58
URL: http://larssonjohanna.blogg.se/
Postat av: johanna

grämer mig fortfarande över förlusten

2009-04-16 @ 22:04:37
URL: http://larssonjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0