det bästa som finns :D

Nu har jag jobbat två dagar i rad, torsdag och fredag. Igårkväll åkte jag sofia och mimmi till hanna och ellen och myste och babblade satan! Idag har jag varit på volleyboll och umgåts lite med cissi och nico.
Jag har lagt märke till att mitt hår har blivit ljusare, inte så konstigt med tanke på hur ljust det var innan, men funderar på att lägga i mer bruna slingor faktist. Kom även på idag att jag vill faktist ta upp och prata lite om mina underbara vänner. Ni är ju lätt dom bästa som finns i hela världen! Ingen kille i hela världen kan ta er plats i mitt liv, för utan er hade jag inte fått skratta lika mkt och ha kul lika mkt som jag har nu. Speciellt inte i skolan, haha. Egentligen borde man ju gå gifta sig med vännerna istället, så slipper man bli dumpad av ngn kille. haha! Dom sviker ju iaf inte :D inte dom äkta, och det vet jag precis vilka det är och det käns mycket bra måste jag säga:). Och alla nya människor jag har träffat, det tycker jag är himla kul! Nu ska jag kila, ha det !

-mikaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0