engelsk affärskommunikation?

Jag vet, jag ahr blivit dålig på att uppdatera nu, men käns inte som att jag har så bra fatasi om vad jag ska skriva om längre ;P
Nu är det snart dags att välja olika kurser inför 3:an, jag ska välja 200 poäng på individuella val och 100-250 poäng på valbara kurser. Tjena!! jag börja trean? sista året på gymnasiet, känns omöjligt! Men men, iaf så måste jag läsa ett språk igen :( så funderar på att välja ett nytt steg 1 , haha . Kommer ändå inte få ngr meritpoäng om jag fortsätter med italienskan ett år till, så kan lika gärna göra det lätt för mig själv :).  Annars så tror jag att jag ska välja matte C 100p, marknadsföring (fördjupning)100p, engelsk affärskommunikation 50p och idrott och hälsa B 50p. Får se hur det blir men för tillfället ser det så ut.
Idag beger jag mig till göteborg, ska bli intressant. Ha det bra folks!

-Mikaela


Kommentarer
Postat av: Tessan

Tack =) hehe

vad ska du göra i gbg?

2009-01-16 @ 15:47:36
Postat av: sara

ha det så trevlans i helgen!

2009-01-16 @ 21:30:12
URL: http://sarapsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0