Lördag, Fredag?!

Jag tycker det börja bli lite läskigt att man inte kan hålla koll på vilken dag det är. Så blir det jämt på lite längre lov, och speciellt nu under julen tycker jag eftersom det är massa klämdagar och röda dagar hit och dit. Man blir ju totally förvirrad! Idag är det i alla fall lördag har jag kommit fram till och jag ska till anderstorp, men först så ska jag äta thaimat :) jag är iaf sjukt hungrig, dessvärre skulle det ta en timme så får vänta lite. Har nyss suttit och kollat på massa The Hills avsnitt, det är ganska kul. Tänker avsluta det här inlägget med en passande grej för min nya frisyr.
Tjena tjena mittbena!!


är du nööööjd nu Nina? ;D
-micklos

Kommentarer
Postat av: Nina

Aaa, jag är mycket nöööjd!!! :D

2009-01-03 @ 21:47:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0