My heart had finally found a home..

Jag befinner mig nu i en sits där ingen annan vill sitta, åt helvete.Obesvarad kärlek kan vara det värsta som finns.. Vet inte riktigt vad jag ska göra för att bara koppla bort allt IGEN och gå vidare, men I'm done crying over you, det är ngt jag är 100% säker på och nu tänker jag inte gräva ner mig i det här för en andra gång. Mister man en så står det tusen åter? vad gör man om man bara vill ha just den man inte kan få då? Får väl se det på den ljusa sidan, singel och fri som en fågel. Yippie!..
Iaf så har vi nu bestämt resa, det ska bli hur kul som helst! :D. Magaluf 09 here we come! :)

over and out

Kommentarer
Postat av: Anonym

det är hans förlust, inte din! :)

2009-01-18 @ 20:30:36
Postat av: bella

bra se fram emot de som ska komma! de hjälper faktiskt mycket

2009-01-20 @ 23:22:10
URL: http://isabellheinikoski.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0