Onsdag

Idag har jag varit och sjukgymnasten, framsteg igen :D nu skiljer det bara 2 cm. Jag har också varit duktig och tränat idag, var faktist med och bollade för första gången på länge och det var sketakul ! :DMan blir ju inte mindre sugen direkt ,gud va jag vill spela! Fick också veta att jag ska gå passare på U19-sm i typ mars, haha ska bli spännande att se hur det går med tanke på att jag aldrig i hela mitt liv har varit passare. Men ska bli kul.
Nu måste jag nog gå och lägga mig, för imorgon blir det jobb som gäller!

Nu vill jag att skolan ska börja så att man kan få skratta med alla roliga människor!..... Åt Jenny ! ;) haha
-mikaela

Kommentarer
Postat av: sara

vart jobbar du Mikaeluus?

2009-01-07 @ 23:49:50
URL: http://sarapsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0