Skål för Uno två tusen, utan studs.

Igårkväll var jag i anderstorp, först hos Becca en liten stund med Ellen,Nadja och Hanna, sen åkte vi till Ellens killes kompis och drack lite, där var även Lina och ngr kompisar till henne med. Det var trevligt måste jag säga, spelade ngt komplicerat spel som en av killarna hade kommit på själv, haha kul tkr jag. Och så va det ju hockey också som Sverige lyckades vända och vinna, mycket bra! Inte för att vi kollade, men vi hörde mycket väl när det blev mål iaf :P.
Idag är det en söndag dag, ta det lugnt. Jag vill hitta på ngt för är sjukt rastlös! Imorgon eller på tisdag vill jag åka till katrineholm, för ungdomslaget spelar grand prix ,men måste hitta ngn som bara ska åka upp över dagen för jag har ingen lust att sova där. Skulle även vara kul att träffa jullebull. Aja, nu ska jag göra ngt, ha det!

-Mikaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0