Slut på lov.

Då va jullovet slut för den här gången. Imorgon är det skola och jag har fortf inte läst ut mina böcker, men det löser sig nog. En spännande och händelserik vecka står framför mig och det ska bli mkt intressant att se hur den blir. Speciellt på tisdag :). Något som kommer bli jobbigt är att schemat är ändrat så att jag har både specialidrott och idrott på samma dag, en annan sak som kommer att bli seg är att vi numera ska sluta halv 4 på måndagar istället för halv 2 som vi har gjort tidigare. En annan sak till som ska bli tråkig är att jag måste gå in för italienskan, nöjer mig med ett G men orkar verkligen inte lägga ner energi på det. Jävla skit att man måste läsa ett språk, det är sååååå tråkigt!
Blev väldiggt sugen på glass för en liten stund sedan, ska nog gå och smaska i mig lite nu faktist och klockan 5 blir det att kolla på Elin som ska spela handboll.

arrivederci!

-mikaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0