like a tattoo

Det är sjukt hur vissa saker bara kan sätta sig på hjärnan. Minnen bland annat, men framför allt saker och ting som någon har sagt eller gjort som gör en väldigt glad, eller ledsen. Man kan tänka tillbaka på vad den sa eller vad man själv sa och få världens klaraste bild framför sig. Man kommer ihåg allt från just den stunden, reaktionen, känslorna, hur den såg ut, ansiktsyttrycket när den sa det och allt. Man kan leva sig in i tanken så pass mycket att man till slut kommer på sig själv sitta med ett leénde på läpparna eller med en tår i ögat över bara själva tanken. Det är coolt tycker jag.
Det är endel som händer i mitt liv just nu och jag kan tycka att det är ganska jobbigt, jag hänger inte riktigt med. Vill bort från allt ett tag, hitta glöden igen, nivet mikaela hon med flaggan i topp och ett leénde på läpparna. Men jag försöker så gott jag kan.

Jag har bestämt mig för en sak, och det är att jag ska tatuera mig i sommar när vi åker till magaluf. Yepp, då ska det äntligen bli av. :)

"Det där är historia! Det är du och jag nu och det är bra:)"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0