Tisdag

Kom nyss hem från mimmi, annars har jag inte gjort alls mkt idag. Hjälpte pappa lite med maten faktist ;P. På måndagen börjar skolan igen och jag har lite att göra fram tills dess. Har två böcker att läsa och det käns sådär kul, eller egentligen tre, men en har jag redan läst en gång. Men jag har ju några lediga dagar framför mig så det ska jag nog klara av.  Som sagt så är det skola på måndag, och det ska bli ganska så skönt faktist. Inte lektionerna kanske, men allt folk och så, för vi har faktist jävligt kul tillsammans i skolan ;) Den 16:e blir det nog göteborg ser det ut som, med nadja kalle och anton. Jag och nadja ska ha vinpimplarkväll ! ;) Ikväll ska jag leka med mimmi, sådeså! :) byebye!


får bli en volleybollbild på laget, eftersom att ungdommarna va duktiga och kom trea i GP idag.

Och en bild på mig i action bara för att jag längtar så mkt! hihi.

-mikaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0