upptagen

Jag har allvarligt för lite att göra på dagarna.. Idag har jag tvättat Dennis bil, både utvändigt och invändigt, läst lite teori och tränat. Jag är glad att de flesta slutar jobba denna vecka, för då har jag lite folk att umgås med. Åker säkerligen och hälsar på Hanna i Halmstad någon dag och så ska jag och mimmi åka och shoppa någon dag innan magaluf med :). Jobbigt att vi inte har någon mer träning på 5 veckor och måste köra all träning på egen hand. Inte riktigt min grej det där med diciplin men måste faktist, träningen börjar nämnligen v 32 eller v33 med tester.

Hittade 505 kr i Euro-mynt här hemma innan, dessa haffade jag direkt och säger; Hej Magaluf-drink-kassa! :) En bra början iaf ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0