future

Jag är rätt så inne på det här med vad mit liv kommer att ta vägen om sådär ett år. Kanske är det här sista året jag spelar volleyboll? Det lär det ju i alla fall vara om det blir som jag vill, nämnligen ut och utforska värden! Fast först måste man ju kanske jobba lite i ett halvår, så då kan man ju alltid spela. Jag är iaf väldigt väldigt sugen på att åka ut och resa, kanske jobba utomlands. Eller åka iväg i någon månad och besöka lite olika länder, det tror jag hade varit skitkul. Skulle dock inte vilja åka ensam som många gör, kanske dra och jobba med en kompis i något soligt land? Dra till norge och tjäna pengar? Bagbacka? Mhm, det tåls att fundera på.


Kommentarer
Postat av: Anonym

häng med mig till USA ett år :) , jag ska dit efter studenten ! <3

2009-06-04 @ 09:07:52
URL: http://theresebengtsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0