onsdag

Idag har jag och sofia varit i jönköping. Hon skulle hämta sina skor hon har i stallet på sin skola och så stannade vi till lite på A6. Allt jag fick med mig hem var en mätt mage och en tunika, eller vad det heter, men nu får det heta så.

Kom nyss hem från gymmet, det var jobbigt idag. Ville (vår tränare) visade mig någon ny maskin som var som en sådan där roddmaskin, fast bättre. FY fan va det var jobbigt, Hej träningsverk! Imorgon blir det ännu jobbigare, kondition och styrka, vem vet hur mycket vi ska kuta. Han är ju galen! fast på ett bra sätt. Det är sjuukt skönt att efter ha sprungit de där jävla intervallerna 8 gånger sätta sig på cykeln helt utbränd och åka hem. Men imorgon blir det nog något annat, jobbigare säkert. Aja jag överlever nog, jag skulle ljuga om jag skriver att jag ser fram emot det, så jag skriver inte det.
Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: johanna

tur man har en som plågar oss iaf annars hade jag nog inte tränat mycket...skönare att softa i solen =) ses imon

2009-06-24 @ 21:56:12
URL: http://larssonjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0