underbara sommar

Idag skulle det regna, det har det verkligen inte gjort. Blå himmel och 25 grader, I LIKE! Det börjar närma sig 90:ornas student, helt sjukt.. Mitt sista sommarlov och att det nästa gång är vår tur är ännu sjukare. Det är ju de stora som tar studenten, att göra det har alltid varit så långt ifrån som om det är hundra år dit och att man ska gå kvar i skolan för alltid, för så har det ju alltid varit. Även fast det är 1 helt år kvar så käns det skrämmade nära när årskullen över oss själva väl är där.
Jag ska i alla fall njuta till fullo av det här sommarlovet, sola, festa, grilla,bada, åka till MAGALUF och sist men i absolut inte minst, jag fyller hela 18 år. Efter det kan tiden stanna av lite tycker jag, så att man kan få leva livet ordentligt, för enligt både äldre och sångtexter ska det här trots allt vara "the time of our lives" ! :) forever young lixom!
Nehe, nu ska jag ut i solen igen. Adios amigos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0