idag är det onsdag

Va ett tag sedan sist. So lets see what I've been up to.
Helgen har varit en mycket bra helg får jag lov att säga. Var på jontes hon hans två kompisars 20årsfest i Hestra, en riktig brakfest. ;) God mat och dryck och mycket trevligt folk och jonte blev glad för sin klocka han fick av mig, vilket kändes skönt. 
Volleybollen tar upp VÄLDIGT mycket av min tid just nu och jag vet inte riktigt hur jag ska ställa mig inför detta. Men det blir nog bra.

En tanke som dyker upp i mitt huvud med jämna mellanrum är, vad händer nästa år? Och precis efter det tar hjärnkontoret fikapaus. Har funderat lite på att kanske åka till norge och jobba ett tag, eller hemma om det nu finns jobb, få ihop pengar så att jag sedan kan bege mig ut i världen och resa lite. Och om jag inte ska sluta som kassörska på konsum så är högskolan och studierna ett måste. Frågan är, vad vill jag bli? Troligtvis löser det utan problem ;P

över och ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0