samanfattning

I helgen har jag varit med laget på träningsläger. Det har varit jobbigt, men kul och jag håller väl på att bli omgjord till passare. Till helgen är det cup i Borås som gäller och vi har väldigt kort med folk, så det blir jag och mathilda som ska passa, ska bli spännande att se hur det blir med det, haha. Jessica har brutit ett finger och kommer vara borta ca 4 veckor, så det lär bli lite kort om folk till första seriematchen också för att våra amerikanskor inte kommer förens till andra matchen.

I alla fall så är vi lediga helgen efter det och då är det 20års fest som gäller! Och så måste jag köpa 20års present till min lille plutt nästa vecka. Tycker för övrigt att det är svårt att köpa till killar men jag har nog en liten idé ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0